Wiee ~

Jag är så glad idag! Solen har skiner (eller, ja, sken), coola personer pratar med mig, varit med Pan (också en cool person!) och alla har varit så trevliga. Sen har jag och Pan kollat klart på Mr. Brain - den var jättebra! - och jag håller på att läsa Koizora-mangan. Koizora är en japansk bok som blivit både film, drama och nu manga. Filmen är min favoritfilm och dramat fantastiskt! (Seto Koji!) Sen har jag lyssnat på BUMP OF CHICKEN. De gör mig glada. Haha, jag är så glaaad. Imorgon ska jag till Stockholm, leta reda på den senate NEO genesis, en japansk idoltidning, och förse mig med mer LM.C. Sen ska jag och eventuellt min far (som jag saknat nu!) till Japanska amabassaden. Jupp jupp. Det här blir kul!
(sen ska jag upp om typ 4 timmar = inte fullt lika kul)
Cheers!
/ En väldigt päronformad, färgblind människa
(onödigt inlägg är onödigt)

Kommentarer
Postat av: EVAMY - livet med Alva och hockeyspelarn

hehe okej.. vad ska du plugga´?

2009-09-11 @ 09:51:51
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Morsis

Men det här är ju jättebra Elin, jag får veta mycket mer så här än när jag pratar med dig!)))

2009-09-12 @ 16:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0