Wha >w<

... Jag lär inte bli bättre på det här. Förlåt!
Eh, jag ska nog sova snart. Suttit med läxor i en och en halv timme nu. Uwaah~
Men min Japanska är bättre! Kan -nästan- kommunicera med folk nu. Snart så!
Hmn. Varit runt lite varstans igen! Inte så mycket bilder tyvärr, men jag ger er väl vad jag tycker är intressant. Fixat Alien Registration Card, så imorgon blir det bankkonto och förhoppningsvis mobiltelefon! Jag skulle vilja köpa en iPhone, men tyvärr måste jag betala extra för internet för att kunna använda alla coola funktioner till den, så det tror jag inte det är värt... Köper väl något billigt istället.
Och förestten - ni kan inte hälsa på mig när jag går i skolan. Det går inte. Jag har inte tid mer er. Tyvärr. Men jag går upp klockan 6, kommer hem klockan 2, och alltmed att läxorna ökar så kommer jag förmodligen spendera 2 timmar om dagen på att göra dem. Lägg till ett jobb på det, och summan av kademumman blir att jag inte hinner med er. Den bästa tiden vore i Januari.
Måste få berätta för er om igår... Ja, jag vaknade vid 6, som vanligt. Jättetrött! Åt frukost, gick till skolan, pratade lite med några på skolans kontor, bla bla bla, gick hem, lagade mat, åt maten, gick iväg igen för att åka till Ueno och fixa Alien Registration Card... Gick vilse. Trots alla exemplariska kartor jag bifogades. Rejält vilse dessutom, så jag tror jag hamnade i någon slags... Suspekt område. Med porrklubbar. Och "host clubs". Eh. Hur som helst, jag frågade om vägen, och det visade sig naturligtvis att jag var helt och helskotta, så en gubbe erbjöd sig visa vägen. Trevligt av honom. Jag försökte säga nej. Verkligen, han jobbade ju! Men nejdå. Så tog han fram en cykel. Och cyklade iväg. Och cyklade iväg fort. Och tro det eller ej, men jag är ingen maratonlöpare. GENOM HALVA JÄKLA UENO cyklade han medan jag kutade efter. Jag var så SLUT när vi kom fram, och tackade honom för hjälpen i typ... Fem minuter. Sen gick jag in på kontoret där jag skulle registrera kortet.
... De stängde för en kvart sedan.
AUGH.

Shibuya. Här var det mycket folk!
Jag älskar det här bandet för tillfället. Pan, har du sett deras nya look? Inte den med prislappen. Det första jag tänkte när jag såg Takeru var "... maya ripoff."
Sen såg jag tänderna.
Wiee ~
Den översta hyllan är tillägnad Twitter, tilllägg till Firefox och Flickr. Den undre är en halvmeter böcker om Google.
Typ någon drak-någonting några meter från mitt hus. Typ.
Shoppingcenter i Akihabara! Gick enbart in för Tower Records skull...
Min lunch i typ, eh, fredags? Notera fantan. Det var vindruvor-fanta. Smakade... Sött. Urgh.
Ja, jag vet, inte lägga pinnarna sådär. Oartigt. Hade precis bärt upp maten, skyller på det.
COSPLAYERS. Som seriöst hoppade ner från scenen bakifrån ut på gatan och skrämde folk. Huga.
Är han svensk? Det låter svenskt. Eller Norsk? Dansk? Skandinavisk?
Uhm. Jag har fler bilder jag tänkt visa, men jag hinner inte, måste sova! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pan

Gubben med cykeln x'D Trevligt att låta dig springa efter ^^'



Har sett SuG's nya look. Gillar ~ Fast jag vill att de ska släppa en låt som liknar Love Scream Party, saknar den .__.



Yay, cosplayers! Har du sett många?

2009-10-22 @ 21:38:09
Postat av: Papz

Men hur gör man för att skajpa dig då? När kan man försöka ringa upp? Agnes och jag åker ut på Iggön över helgen då jag kan tänka mig skulle vara lättast att nå dig. För du sover väl då jag kommer hem från jobbet??? Nästa helg??? Hare gott Elin. Tänker på dig...

2009-10-23 @ 10:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0