Skola! ~

Vi hade lektion idag! Det var...
Bara repetion. Men säkert nyttigt. Usch, jag var en idiot, blandade ihop det mest basic. Och herregud, vilket system! Gör du inte bra på provet får du göra om hela kursen, läxor varje dag, och lektionerna var helt sjuka - public humiliation för hela slanten. Allt var på Japanska och om man inte fattar, så kommer alla få veta det. Jag förstod lyckligtvis. När jag väl lyssnade. Var lite väl upptagen med att rita LM.C, GazettE och Takeru i min anteckningsbok, så de stackars, eh, koreanerna (eller kineserna) jag satt bredvid trodde jag inte fattade ett dugg. MEN JAG HADE INTE MINA HÖRLURAR PÅ. DET ÄR EN FÖRBÄTTRING.
Träffade svenskar också, det var jättekonstigt att prata svenska för första gången på en vecka. Men de var jättetrevliga! Alla var trevliga! Så jag var typ jättegenerad hela tiden. Urgh. Jag är smooth som ett rivjärn.
Jag tror jag måste skaffa mig en hobby. Är lite småtrött på att gå runt i Asakusa, men jag har inte råd med att åka tunnelbana någonstans varje dag heller...
Nåja, ledig imorgon, så då tänkte jag ta tunnelbanan till centrala Tokyo någonstans och gå till Mitano. Eller vad det nu heter. Kanske Harajuku på söndag? ~ Jag vill se LEMONade!
... Jag är frestad att åka tillbaka till Tower Records också. Skivaffärer oh gud. Nico, jag är skyldig dig.
Tog knappt några bilder alls idag, så ni får nöja er med en gammal. Eller ja. Tänkte visa er tidigare. Men det är så här jag klarar mig, visar bilder om folk inte förstår vad jag menar. Måste erkänna att de är bland de mest använda bilderna på saker at fråga efter.
Sen står det en massa annat som inte syns, för skulle jag ta med det skulle inte hide synas.
... Är det lagligt att rita shoujovingar på honom?
... Inte världens snyggaste bilder jag ritat, men jag ritade dem stående med pennan i ena handen och blocket i den andra!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Lakanet i bakgrunden på sista bilden är bekant..

Sköt dig i skolan nu!



Kärlek från syrran

2009-10-09 @ 22:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0