Meh

Dålig dag. Ska gå och lägga mig. Ingen skola imorgon, ska istället ägna dagen åt att lära mig att gå hela vägen till skolan. Whoo. Mina fötter gör ont >w<, Men ska ändå ut och gå lite ikväll med, innan jag går och lägger mig. Behöver luuuft.
Vill åka till Shibuya också. Hmn ~
Oh, var på en affär och köpte mat för veckan. Massa saker jag inte visste var det var mest, men som såg gott ut. Måste köpa en stekpanna också, för jag fattar inte hur mircon fungerar, har levt på kall mat än så länge. Första dagen jag inte ätit risbollar ~ Istället, något jag inte vet vad det var till frukost, yakiniku och ris till lunch, sushi och ris till middag. Mhm ~
Och Pokémonmuffins till mellanmål. (Bara den rosa).
Fortfarande inte begripigt mig på min väckarklockan, tack gode gud för att mobilen funkar som stand-in.
Oh, var till skolan idag! De var jättetrevliga! Sensei ~~
Jag dricker jättemycket vatten hela tiden känns det som, men det är nog inte mer än en liter om dagen...

Kommentarer
Postat av: Pan

Pokémonmuffins ser gott ut :3

2009-10-06 @ 19:46:06
Postat av: morsis

Men Elin du må ju fatta att jag blir jättenervös över dina matvanor??? ...skörbjugg....

2009-10-07 @ 18:50:36
Postat av: Papz

Men alltså, får ni nån mat på skolan egentligen?

2009-10-08 @ 09:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0