Lalala ~

Vill inte koppla ur hårddisken för att lägga in bilderna från kameran, så ha en random bild på vägen till skolan istället.
Idag gjorde jag... Inte mycket. Gick runt i Asakusa 2 timmar. Pratade med mor. Ut en timme till. Skulle köpa matolja, slutade nästan med sake. Lyckades hitta min olja. Stekte tempura. Jättegott! Brukar vara inne här mellan tre och fem på eftermiddagen svensk tid, btw. Om någon vill höra från mig ~
Japan har inga vykort. Jag har kollat på tunnelbanestationer, kiosker, matvaruaffärer, 7/11, turistshoppar...
Det finns inte. Få väl göra dem själv, då.

Kommentarer
Postat av: Morsis

Ser ju jättevacker ut på väg till din skola!

2009-10-11 @ 16:32:14
Postat av: Papz

Appropå samtal har jag skaffat handsfree. Så om inte min webcam funkar som mic får jag testa den. Ska försöka fixa skype denna vecka.

2009-10-12 @ 12:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0