La la la ~

Jag tänkte skriva om resan och sånt nu. Verkligen. Men jag skjuter upp det lite till -w-
Tänkte vara hemma och plugga idag, men det verkar inte bli så. Ska istället ner till Akiharaba och kolla på nytt headset och webcam, sen ska jag runt i Asakusa och leta fram en filt och en väckarklocka. Funderar på att sticka förbi Shinjuku också... Vi får se. Tror jag låter bli, och gör stan när jag köpt månadskort på tunnelbanan istället.
Så. Vad ska jag göra annars då? Snart börjar skolan... Sen ska jag naturligtvis på LM.C konsert någon gång ~ Funderar på att åka över till Nagano December 25 för att gå på finalen. Det vore läckert *w* Ska gå på något annat LM.C-event den tredje November... Ja ni. Hur som helst, vi hörs! Måste hitta en musikaffär också.
Hamburgare på påse ~ (för 8 kronor, typ)

Kommentarer
Postat av: SthTko

Åk till Shibuya, där finns det ett Tower Records på typ 8 våningar om jag minns.

Det är alltså 8 våningar med musik. ;)

2009-10-05 @ 10:49:30
URL: http://sthtko.blogg.se/
Postat av: Agnes

Obegripliga (att uttala) ställen du ska besöka.. Söta hamburgare! ;3 tihihi



kärlek från syrran

2009-10-05 @ 10:53:50
Postat av: Papz

Nice att det verka funka med Läptoppen. Var lite orolig för det. Sen slantar jag in lite till dig ikväll. Kram

2009-10-05 @ 12:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0