Kort inlägg bara ~

Prov idag (whaa, hade helt missat att det skulle vara!) prov imorgon (hade naturligtvis helt missat det också, men det vet jag nu iallafall). Ska plugga på! ~ Och se på Tokyo Dogs, ett drama som går idag klockan nio. Wieho ~
Går segt att plugga, så köpte choklad att ha till study-snacks. Ångrar  jag nu förståss >w>, Japanskt godis är alldeles för sött...
Lite nyfiken på vart maya köper sina Chupa Chupas, för jag har då inte sett några.
Imorgon ska skolan gå till en park också, så det är obento (matlåda) som gäller! Därför ska jag ikväll steka kött och marinera i någon skum sås jag köpt, och ha äggris till... Tror jag. Vill ha äppleeen. Jag saknar verkligen min frukt.
Och för er som inte visste det, så är det ingen sommartid i Tokyo, så det blir ännu svårare att få tag på mig dagtid. Men, jag brukar försöka logga in när jag duschat på morgonen också, så är ni vakna 11 på kvällen kan ni ju titta förbi på Skype (tokyopanic heter jag där).
Nåja. Pan, kan du inte logga in runt 11-14 tiden nu när du har lov, tror du? Jag vill prata med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0