Eh.

Jag skrev ett inlägg igår. Sen började jag prata med Pan, och typ... Glömde det. Så det här är bara en liten statusuppdatering innan jag sätter mig och pluggar.
Jag har jullov mellan den 19:e och 12:e. Vet inte när de andra loven är. Var I Shibuya igår och försökte skaffa mig mobil, ska ansöka om något kort imorgon... Idag blir det plugg, prov imorgon! Ska gå och lägga mig i tid, också. Inget pratande ikväll >w<, Men imorgon?
Se fram emot min nästa post, då ska jag visa er mer från Shibuya, och berätta lite om skolan! (Om jag orkar)
Eller så sätter jag mig bara och pratar om band.
Uhm.
Sover 6 timmar per natt. Sover dåligt.
På tal om ingenting så har jag köpt en sås till maten nu. Smakar väldigt mycket ingefära, men jag trodde aldrig jag skulle tröttna på för torr mat.

Kommentarer
Postat av: Morsis

Hej Elinvännen det ser ut som om du artar dej riktigt bra, sås å plugg..Men jobbigt att du sover dåligt. Agnes å jag ska ut på lite shopping i eftermidda, är du hemma på lörda? Kanske kunde man få prata lite med dej då...

2009-10-16 @ 07:39:32
Postat av: Papz

Vill också prata med dig på lördag. Missade dig precis kl 18 (Japan 01).

2009-10-16 @ 18:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0