Blah

Två inlägg. Direkt efter varandra. Coolt, hör du du. Skulle bara säga att

1) Jag är bättre på att göra nya rader än det verkar som. Det är min blogg som tar bort dem. Hela tiden.
2) Ingen skola imorgon, för en jättelik tyfoon, lik den som tog kol på 95 människor 2007, närmar sig Tokyo. Läs mer här.
3) Jag har börjat kolla på Kamen Rider Kiva, och det är helt Seto Kojis fel. Jag spolar bort alla actionscener. Det är ett actiondrama. Vad är det för fel på mig?! (Och far? Inga fyndigheter om att det har du undrat sedan jag föddes. Tack.)
4. Jag saknar er faktiskt inte. Än. Bortsett från att jag vill ha någon att prata med.
5. Men era kommentarer gör mig jäkligt lycklig. Tack!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Förstår att du sover nu.. (eller vad vet jag, du kanske är vaken, med dina vanor)



Buhu va läskigt med tyfon! :o

Måste tillägga att det är lite tomt utan dig här.. känns väldigt annorlunda. Ännu mer annorlunda är det att ditt rum faktiskt är rent!!!



(okej, förlåt jag ska inte mobbas)



Update från Sverige: Idag har Birgitta namnsdag... Och Ikväll ska mamma och jag vara hemma och mysa!

Mohahaha



Sleep tight!

Kärlek från syster.

2009-10-07 @ 19:36:55
Postat av: Papz

Hur funkar dom däringa husena med breda tak mot tyfoner? Stanna inne och håll i hatten. Varnar Papz.

2009-10-08 @ 09:15:19
Postat av: Papz

Men hur funkar dom däringa husena med breda tak mot tyfoner? Håll dig inne och håll i hatten. Varnar Papz

2009-10-08 @ 09:38:48
Postat av: Anonym

Kamen Rider Decade är bättre ^^ haha :*

2009-10-08 @ 10:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0