BANZAI

Yo! Ingen uppdatering på två dagar nu - FÖRLÅT. Jag gör upp för det!
Så. Det har inte hänt så mycket, så jag tänkte bara pladdra på lite och sen sega ner era datorer med bilder. Det blir väl bra? Varit i skolan, fått VÄNNER. WIEE. Frida, Nico och Petter från Sverige, Woo från Korea och Oki från... Eh. Korea. Eller Kina. MEN DE ÄR JÄTTEGULLIGA. NI SKULLE SE DEM. Haha ~~
(Du är fortfarande min bff Pan, känn dig inte övergiven)
Sen har jag varit i Ueno, och kollat runt. Jättefint! Ska försöka dra med folk till Ueno Zoo någon gång, det ska bli kul! Uhmn.
Ja, och eftersom alla är hemskt intresserade av mina favoritartister, så var jag jättebesviken igår - trodde jag skulle få se LM.C på TV, men det visade sig att de bara skulle vara på någon betalkanal...
BESVIKEN! Och Aiji som lät så glad över det.
Hur som helst, livet här har sina upp och nergångar, men för det mesta är det bra. Jag stiger upp klockan 6, duschar, lagar frukost (allt var så mycket enklare med yougurt och flingor...), gör mig klar, kollar min mail... Halv åtta går jag till skolan, och brukar komma fram rätt lagom då. Är i skolan, går hem, jag brukar vara hemma runt 2, lagar någon lunch jag äter, och sen... Ja, sen varierar det. Pluggar, gör läxor, ut och går.
Men jag har blivit bättre! Framför allt så äter jag lunch och middag i köket, och diskar alltid direkt efter att jag ätit färdigt. Min mat brukar bestå av ris och något tillägg, ofta tofu (någon sorts... Svamp? Kanske?), biffar av okänt slag (kan vara någon slags kött. Eller grönsaker. Varierar. Väldigt gott!), räkor, ägg, eller degknyten med en okänd gråbrun massa inuti. Ska jag vara ärligt så har jag ingen aning om vad jag stoppar i mig... Oftast så är det tre mål om dagen och inga mellanmål. Bara vatten ur vattenflaskan/C-Vitamin ur vattenflaskan som jag dricker. Här är det hälsokost! (Tror jag).
Mycket folk i Ueno...
Alla mina favoritband på en och samma plats! (Även om vissa är svåra att se. Miyavi är längst ner till vänster, t.ex.)
Finns överallt, de här automaterna.  Får verkligen anstränga mig för att inte använda dem >w<, (Bilden tagen i Asakusa)
Ett jättevackert hus min kamera inte gör rättvisa...
Fanns söta väskaffärer överallt i Ueno också.
Får man göra såhär?! En djuraffär i Japan består av typ 50 sådana här lådor, men en eller två jättesmå hundvalpar i varje låda.
Manga ~ Försöker ta mig igenom den här författarens samtliga verk... Men urgh.
Mer djurplågeri. Det här var en resturant där man håvar upp en fisk och äter den. Mumma.
Ta hand om dina fötter! Annars blir det såhär!
Och slutligen, hit ska jag imorgon. Alltid trott att det var en bank. Det säljer mobiltelefoner. Hmn.
Nu ska jag plugga! Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Kul att du har fått lite vänner!



Det låter ju nästan som att du har skaffat dig dagliga rutiner. Ojoj, framsteg!



Stackars små hundar, man blir ju sugen på att åka dit och adoptera allihop och låta dom bo här...

Men det tror jag inte mamma skulle gå med på, hehe.



Kärlek från syrran :)

2009-10-13 @ 22:54:05
Postat av: Nilly/Kai/Sanna/Whatever

Du har inte orsakat någon brandkatastrof än så länge vad det verkar som, det glädjer mig. :P



Läst igenom alla dina inlägg hittills (kom mig äntligen för att göra det). "THE COUNTRY OF SOFTCREAM" made me lol.



Hoppas du överlever trots att folk är trevliga och att dina vänner inte överger dig så snart de inser att du har en rosa kaninklänning... om de inte redan vet om den förstås. :P



Jag skulle hota med att hemsöka dig i sömnen, men jag tror att jag är vaken när du sover, så det skiter jag i. :P



RAWR.

2009-10-13 @ 23:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0