Åh denna smärta >w<

Var äntligen ute och letade reda på skolan idag! (Var där förut, men då tog jag tunnelbanan). De hade sagt att det skulle ta 25 minuter att gå dit. TOG ÖVER EN TIMME. Och jag inte vilse, inte på tillbakavägen, när jag tog tid. Urgh...
Hur som helst. Jag har räknat nu, det tar i genomsnitt tre minuter att ladda upp en bild. Skoj va? För att inte tala om att jag måste pausa min musik för att dra ut hårddisken och lägga in kameran ;w; Känn min smärta.
Hur som helst, jag gick hemifrån halv tolv, och kom inte hem förens fyra, då jag var och handlade också. Bara gick och gick och gick... Mina fötter >w<,
Tookyo ~~~ På väg till skolan.
Min skola. Tror den är, typ, 11 våningar.
KOLLA. Jag var och handlade.
På tal om det...
Jag köpte dango...
Det är någon slags vitt japanskt godis jag har hört ska vara gott. OH GUD. DET VAR VIDRIGT. SERIÖST. Det var typ VIT SOCKERDEG MED CHOKLADSÅS. Smakade som socker ihopklibbat med cola. Typ. Bortsett från att det kändes som att få en munfull av bulldeg. ALDRIG MER. Fy tusan.
Nu ska jag ner och steka ris och något. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Pan

Oh, liten skola.



Vill smaka dango.. x)

2009-10-08 @ 15:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0