Life's good

Länge sedan? Det har hänt mycket. Varit på LM.Cs konsert, pratat med LM.C, skakat hand med dem och Maya försökte ta livet av dem båda två för min skull (fortfarande inte förlåtit honom för det…), varit på klassresa till Niko, som är den VACKRASTE PLATSEN NÅGONSIN, seriöst, det var så vackert att jag knappt kunde andas. Missade SINCREAS skivsäljning, men hittade en affär där de GAV BORT GRATIS SAKER MED PIERROT. GRATIS HALVNAKEN AIJI. WIEE. Sen köpte jag en hel del med Pierrot också, och HIDE-T-SHIRT som var svindyr men orange och underbar.

 

Uhm. Sen var jag på SINCREAS konsert igår – jag är på för mycket konserter och musikevent, det tar död på min plånbok… Och seriöst, jag har aldrig varit på en så bra konsert förut. Bättre än LM.C. Bättre än Miyavi. De var otroliga. OCH KAZI. KAZI. Trummisen. Han sjöng ROCKET DIVE så likt hide att jag nästan blev tårögd. Gjorde till och med hides löjliga dans till. KAZIII ~

Men efter konserten lovade jag mig själv att jag inte skulle gå på fler konserter innan LM.C. Det höll ju länge. Var inte ens ute ur lokalen innan den här pojken skrek åt mig att gå på deras konsert. Han hade någon slags kostym på sig och såg ut som att han kom direkt från en hostclub. Vi pratade lite. Han försökte prata engelska. Jag försökte att inte skratta åt honom. Slutade med att jag köpte hans jäkla biljett, för att han flinade samma psychoflin som Takeru. Även om hans mun var mindre. Uh, så nu är det konsert nästa helg också... Jösses.

Ja, och sen kom SINCREAS manager och gav mig fullkomligt skamlösa erbjudanden. Så jag kommer få träffa dem. Jag är så lycklig ~


Kommentarer
Postat av: Birga

Men vad nu? Jag trodde du skulle plugga... :)

2009-11-15 @ 12:38:50
Postat av: Papz

Men vem är bruttan på bilden då?

2009-11-23 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0