AUGH

Klockan är ett på natten, jag ska upp sex, och JAG HITTAR INTE MIN LÄXA. För att inte tala om att det kommer ta en timme att skriva den. Minst. Sen måste jag plugga Kanji. URGH.
Ergh, egentligen får jag väl inte prata om det här, men eftersom ingen vettig människa läser den här bloggen ändå så -
SINCREA, bandet jag såg i Lördags och som jag sprang på i Asakusa, ska ha någon slags web-TV grej där jag ska vara med. En av medlemarna ska lära mig prata Japanska, tydligen. Inte killen som tydligen känner igen mig, för han slänger saker på mig. De ska ringa mig i veckan och säga när skiten ska spelas in. Det kommer bli jättekul och jag hoppas jag blir omnämd i deras bloggar, som jag följer slaviskt.
Nu ska jag leta läxa igen! Förhoppningsvis så får jag lite bilder här snart. (Och en ny banner!)
Vill skaffa mig en till blogg. Jag har ju bara tre. Och de som fått adressen till en av dem har den inte till resten. Shucks to be u. Det värsta är att de har matrelaterade namn alla tre. Jag är en sån jäkla gris ibland.

Kommentarer
Postat av: Mor

men nu är det väl dags för en liten uppdatering här snart?

2009-12-22 @ 18:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0